niedziela, 31 maja 2015

Informacja.

Przepraszam, ale zawaliłam na całej linii. 
Chciałam wszystkich najmocniej przeprosić, ale niestety w najbliższym czasie rozdział się nie pojawi. Nie zawieszam bloga i obiecuję, że "przerwa" nie powinna potrwać dłużej niż 3 tygodnie.
Za niedługo sesja - a ja muszę zdać chociaż połowę z 25 egzaminów i zaliczeń. 
Jeżeli znajdę wcześniej czas - będę pisać rozdziały, jako, że zawsze rozdziały były objętości w granicach 5 stron - nie chcę teraz dodawać rozdziałów po 2 strony, bo nie na tym to opowiadanie miało polegać - a chcę mieć trochę na zapas, by nie doszło znów do sytuacji, że rozdziału nie ma. 
Obiecałam sobie, że Myśli - które są moim "dzieckiem" będą napisane od początku do końca i tego się trzymam. 
Jedno jest pewna - ta historia zostanie dokończona, więc proszę by nikt tego nie odbierał, że uciekłam.
Na idealnych prawdopodobnie będą pojawić się rozdziały tak jak do tej pory - i proszę was o wsparcie, bo jest ono cholernie ważne dla jak i dla Em. 
Przepraszam, za nieobecność na większości z waszych blogów - obiecuję, jeżeli połowa będzie za mną to nadrobię wszystko. 
Co do drugiego opowiadania.. - prawdopodobnie zostanie zmienione po raz kolejny, ale to się jeszcze okaże. Na razie tam nic się nie pojawi. 
Możliwe, że jeżeli napiszę myśli, zacznę pisać do folderu - tak ja akurat piszę do folderu - coś nowego, możliwe, że dalej będę monotematyczna, ale widocznie tak musi być.
Dziękuję wszystkim za okazane mi wsparcie. 
Dziękuję Kinsey, która dodała rozdział na wywiadowni - mam nadzieję, że przyniesie mi szczęście :*
Mam nadzieję, że zrozumiecie. 

Pozdrawiam, ściskam i ubolewam, że muszę wyjść na chwilę "z tego świata". 

Wasza, 
Win.

11 komentarzy:

  1. Szkoda, już nie mogłam się doczekać, ale rozumiem Cię w pełni! Trzymam mocno kciuki żebyś zdała wszystko w pierwszym terminie i miała wszystko za sobą! Powodzenia i trzymaj się ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Win :(
    ja zaczekam, naprawdę :(
    ale smutno :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, ale przecież nauka i zaliczenie tych wszystkich, jak to ja mówię, głupot, jest ważniejsze :D
    Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No szkoda, ale nie martw się, będziemy czekać niecierpliwie :D
    Wracaj prędko ;*
    Powodzenia na egzaminach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczekamy nawet rok :*
    Powodzenia na sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że rozumiemy, sesja a właściwie Twoje dwie to rzecz święta ;) chociaż będzie mi brakowało tej historii :( ale poczekam cierpliwie.
    Powodzenia życzę i pozdrawiam! ;*

    M.

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jak co ale sesja jest jednak ważniejsza :)
    Mam nadzieję, że szybko wrócisz.
    p.s. powodzenia z egzaminami :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam, ze nie komentowalam, ale cos z netem :( Wszystko nadrobilam i skomentujew najblizszym rozdziale.
    Powodzenia, zycze na egzaminach! Ucz sie pilnie, a jak juz wrocisz to zapraszam do mnie na 12 http://przyjacielod5lat.blogspot.com/2015/06/rozdzia-12.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy na Ciebie z niecierpliwością! ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Myśli miały być jak wrzucę Czaudera.. Wrzuciłam jeszcze przed wyjazdem.. Ale nic. Ja czekam. Em.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń