sobota, 2 maja 2015

Ogłoszenie.

Dziękuję wszystkim za miłe słowa. Dziękuję wszystkim za krytykę bo i ona jest potrzebna. Zabolało mnie cholernie, że ktoś posądził mnie o plagiat. POWIEM TO RAZ. Jeden jedyny i nie będę wracała do tego tematu. Możliwe, że ktoś posądził mnie o plagiat w związku z blogiem www.trzymetrynadwrona.blogspot.pl - tam kiedyś była podobna historia. W ZAMYŚLE. Był tam prolog, był pierwszy rozdział. Był Wrona, była Anna Winiarska. Jasne. Sama siebie splagiatowałam. 
To był mój blog, który już nie istnieje, bo zamysł się zmył i stworzyłam myśli.
Oczywiście dziękuję anonimowi za sugestię iż należałoby popracować nad językiem, stylem, ortografią, gramatyką i interpunkcją. Robię to cały czas.
I jak na "tępą, grubą lalę i no-life'a" przystało, dalej będę "kraść i kopiować nieudolnie" pomysły innych. Szkoda, tylko, że to moje stuknięte fantazje. 

Przepraszam, że w takiej formie i w taki sposób, ale nie umiałam przejść od tego obojętnie bo cholernie zabolało mnie, że ktoś mógłby posądzić, że jestem ZŁODZIEJKĄ. 

Nie zniknę, nie zawieszę, nie usunę bloga.
Bo ktoś by mi nogi z dupy urwał. 
Bo nie byłabym sobą. 
Bo nie można się poddawać, trzeba walczyć.
Bo podobno wszystkich bym zawiodła. 

Dziękuję, przepraszam i do zobaczenia! 

25 komentarzy:

  1. Widzę, że wzięłaś sobie moja słowa do serca.
    Tak, powyrywałabym Ci nogi z dupy. A pieprzonymi anonimami się nie przejmuj. I pamiętaj, że ja, zwariowana, stuknięte, głupia, Em zawsze będę z Tobą.♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymaj się!
    Są ludzie, parapety, klamki i pani K. syny, większość to Ci ostatni ;')
    Każdy popełnia błędy, więc się nie martw. :D


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja jestem świadoma swoich błędów, po prostu zabolały mnie oszczerstwa..
      Dziękuję za słowa otuchy!

      Usuń
  3. Właśnie nie przejmuj się anonimami tylko pisz dalej bo nie mogę się doczekać kiedy next, a właśnie kiedy będzie??? Bo nie wiem jak wyrazić jak te opowiadanie jest świetne. Pozdrawiam Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozdział miał być dzisiaj jutro czyt. sobota/niedziela. Niestety trochę się przyblokowałam i teraz nie wiem kiedy będzie.

      Usuń
  4. Jesteśmy z Tobą, czekamy na ciąg dalszy historii ;)
    Niczym się kochana nie przejmuj, trzymamy kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przejmuj się tym anonimem..:) Bo jakiś tam komentarz mnie nie przekabaci, ja uwielbiam twój blog i zawsze, do końca będę z tobą.Zresztą każdy popełnia błędy...Nawet ten anonim. Mówi o poprawnej polszczyźnie, a sam pisze...cytuję:"Normalnie żal. " Drogi anonimie, słowo żal, czyż to nie jest słownictwo potoczne? Najpierw radzę zajrzeć do słownika, a później pisać jakieś bzdury. Nie podoba się? To po co czytasz?
    Pamiętaj ja i większość czytelników tutaj będziemy z tobą! :*
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Winka gdybyś usunęła bloga to bym do Ciebie przyjechała i nie żartuję. Nawet o tym nie myśl, skończyłoby się to dla Ciebie bardzo źle <3
    Co do głupich komentarzy na temat... Hm są ludzie i ludzie. Nie warto się takimi przejmować. Komuś się nie podoba to na cholerę czyta? Rozumiem, że można dać jakieś rady co do stylu itp ale wmawiać komuś plagiat? No błagam, ludzie. Nie macie co w domu robić? Może sami coś napiszcie, ocenimy i także bardzo miło skomentujemy :3
    Win zawsze jestem z Tobą, pamiętaj <3
    Czekam na kolejny ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Twoje opowiadanie i czekam z wielką niecierpliwością na następny rozdział :)
    Niczym się nie przejmuj. Jak to mówi moja przyjaciółka są ludzie i parapety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale żeby się do Hogwartu nie dostać, to trzeba być mugolem.

      Usuń
  8. Jak to mówią "Są dni i chwile są ludzie i debile" :-D nie przejmuj się tą opinią, bo ona nie ma wogóle pokrycia w rzeczywistości :-) ja jestem za tobą całym sercem i niech ktoś jeszcze raz coś takiego napisze, to znajdę i udusze! XD XD XD

    A tak na serio :-) to trzymaj się :-* jesteśmy z tobą ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matulu, zapamiętam ten tekst! Dziękuję!

      Usuń
  9. Oj, jaka zadyma o.O Nie przejmuj się jakimś anonimem, po prostu Ci zazdrości talentu, jesteś najlepsza i opinia jednego zazdrośnika tego nie zmieni :) Jak przeczytałam nagłówek to zamarłam, że chcesz usuwać bloga, ale na szczęście tego nie zrobiłaś. W sumie z empty na pewno dopadłybyśmy Cię na drugim blogu ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Empty akurat może mnie dopaść wszędzie i to mnie przeraża! xD
      ps. Empty ruszyła z Wojtkiem i ona chce go usunąć! Zrób jej tam zadymę.
      Dziękuję, bardzo!

      Usuń
    2. Ale Wy mnie tu wszyscy obgadujecie
      Win. Powiedziałam. Coś się zaczyna to się to kończy.. ;))

      Usuń
    3. Aż się zarumieniłam :D

      Usuń
    4. Ja Ci też powiedziałam, dostaniesz po dupie i skończy się dzień dziecka!

      Usuń
    5. na dzień dziecka to ja będę w zakopcu ;cc

      Usuń
  10. Kurwa kogos zeby swedza? Pojebalo? No ale mi sie cisnienie podnioslo. Bedzie mi tu ltos ciebie o plagiat podejrzewal. Jak mu nogi z dupy powyrywam to zobaczy. Pewnie siedzi jakas brzydula, zakompleksiona, wpierdala slodycze i gada jakby to ona chciala byc taka zajebista. Sorry ale taka jak my to nie bedziesz. Nikt ci nie kazal czytac. Takze nara wiesniaro. A ty sie kochana nie przejmuj bo widac ze ktos dawno w morde nie dostal :*

    OdpowiedzUsuń
  11. czytałam dużo opowiadań i powiem ci szczerzę że twoje jest oryginalne i pierwszy raz takie czytam
    mam nadzieje że szybko dodasz następny rozdział
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Mała na wstępie przepraszam za nieobecność ! Po prostu wymiękłam.. i czasowo i 'wenowo'. Nie mam w ogóle chęci, żeby dokończyć historię :(
    Co do Twoich poprzednich notek ! Winka ewidentnie kocha Włodiego i w drugą stronę!
    Wrona jest totalnym idiotą i nie mogę sobie wyobrazić jak może być z takim tępakiem ! Porażka
    Co do studiów Winki...mam nadzieję, że wszystko się wyjaśni, że 'cizia' poniesie poważne konsekwencje i totalnie zniknie raz na zawsze z życia wszystkich !
    No i najważniejsze, że Winiarski przekonał się do Wojtka jako ''szwagra'' :D
    Co do posądzania o plagiaty.... nie raz nie dwa przerabiałam taką bajkę, ponieważ zmieniałam pseudonim (kiedyś Honey). Pewna bardzo 'sympatyczna' laska robiła mi wielkie afery o mojego bloga DZIECKO (http://powiedz-mi-dlaczego.blog.onet.pl/), który był też inspiracją do kolejnych produkcji. Doszło nawet do tego, że zgłaszała mnie na onecie. Nie wzięła tylko pod uwagę faktu, że cały czas działałam pod tym samym mailem i 'walkę' wygrałam :)
    No ale... różni są ludzie na tym świecie ! nic się nie przejmuj i dawaj nam tutaj kolejną notkę :*

    OdpowiedzUsuń